سونامی رئیسی امروز به مشهد می‌رسد/ روحانی هم رفته آنجا ارادتش را به کنسرت ثابت کند!

نماینده مردم ورامین گفت: ان‌شالله با عنایت ویژه ثامن‌الحجج(ع) روز جمعه شاهد پیروزی بچه‌های ولایت مدار و کاندیدای موردحمایت آنها یعنی حجت‌الاسلام رئیسی خواهیم بود.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سفر امروز حجت‌الاسلام رئیسی به مشهد، اظهار داشت: امروز خادم امام رضا (ع) به پابوسی امام رضا (ع) می‌رود و ملت قهرمان، ولایت مدار و شهیدپرور مشهد به دنیا نشان خواهد داد که به حضرت امام رضا ارادت ویژه‌ای دارند.


وی افزود: فکر می‌کنم امروز یک حماسه بزرگ در مشهد آفریده شود و سونامی اصفهان که دیروز به تهران رسید، ان شاالله امروز به مشهد می‌رسد. ان شالله با عنایت ویژه ثامن‌الحجج (ع) روز جمعه شاهد پیروزی بچه‌های ولایت مدار و کاندیدای موردحمایت آنها یعنی حجت‌الاسلام رئیسی خواهیم بود.


نقوی حسینی با اشاره به هم‌زمانی سفر حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مشهد و همراه کردن برخی از خواننده‌ها و هنرمندان کشور برای برگزاری مراسم کنسرت در این سفر، تصریح کرد: در اینکه دغدغه آقای روحانی برای مملکت و کشور کنسرت است، تردیدی نیست؛ بله دغدغه ایشان کنسرت است و هیچ دغدغه‌ای برای حل مشکلات معیشتی مردم، بهتر شدن شرایط زندگی آنها، اشتغال‌زایی، گسترده کردن سفره ملت ندارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.