مردم در 13 آبان امسال هم دشمنان را از نفوذ در ایران ناامید می‌کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم با حضور پرشکوه در مراسم 13 آبان امسال هم دشمنان را از حضور و نفوذ در ایران ناامید می‌کنند.
شثیآیت‌الله محسن مجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با فرمایشات مقام معظم رهبری درباره  دشمنی‌های آمریکا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب مکرر اخطار داده‌اند که باید راههای نفوذ آمریکا بسته شود.

وی در ادامه افزود: مذاکرات هسته‌ای نباید باعث شود که آَمریکایی‌ها تصور کنند دروازه‌های ایران به رویشان باز شده است و یا ما آماده‌ایم هر مذاکره‌ای را با سران این کشور داشته باشیم.

آیت‌الله مجتهدشبستری با اشاره به اینکه روابط دیگری جز مذاکرات هسته‌ای با امریکا نداریم، ادامه داد: مذاکرات هسته‌ای  به پایان رسید و با شروطی که مقام معظم رهبری تأکید کردند، اجرا خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه توجه مسئولین و مردم برای جلوگیری از نفوذ آمریکا اهمیت زیادی دارد، گفت: مسئولین باید به روابط اقتصادی، سرمایه گذاری و رفت و آمدهای دیگر توجه و ممنوعیت مذاکره با آمریکا را مد نظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به رهنمودهای رهبری روابط با دولت‌ها عوض نمی‌شود، تاکید کرد: روابط ما با آمریکا قطع است و رابطه‌ای با آمریکا نخواهیم داشت.

آیت‌الله مجتهدشبستری در پایان خاطرنشان کرد: قطعا مردم در روز 13 آبان باشکوهتر از هر سال استکبار ستیزی خود را اعلام و یکبار دیگر دشمنان را از حضور مجدد در ایران نا امید می‌کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.