روز سوم رزمایش محمد رسول‌الله 4:
رزمایش محمد رسول الله 4 با اعلام فرمان امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش پایان یافت.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) 4 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، 21 آذر ماه با اعلام رمز آغاز رزمایش با نام مقدس "یا محمد (ص)" توسط امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی جنوب شرق کشور آغاز شد. بیشتر بخوانید
پرواز پهپادهای نزاجا در منطقه جنوب شرق کشور

روز دوم این رزمایش نیز با شلیک موشک‌های رهگیر طوفان نیروی زمینی ارتش و رونمایی از پهپاد دست پرتاب "فرپاد" و... پیگیری شد. بیشتر بخوانید
پرواز پهپادهای نزاجا در منطقه جنوب شرق کشور

در روز سوم رزمایش محمد رسول الله 4 پهپادهای نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی ارتش پرواز کردند.بیشتر بخوانید
پرواز پهپادهای نزاجا در منطقه جنوب شرق کشور
در روز سوم رزمایش محمد رسول‌الله4 نیروی زمینی ارتش دو محصول جدید رونمایی می شود. این محصولات عبارتند از: 1- نصب موشک‌های جدید هوا به سطح بر روی هواپیما که به نام یکی از شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است. 2- پهپاد شناسایی مراقبت با مداومت پروازی بالای 24 ساعت. بیشتر بخوانید

اجرای عملیات پهپادهای اخلالگر و تهاجمی و اجرای تاکتیک‌های نوین رزمی در صحنه‌ نبرد.بیشتر بخوانید
از پرواز پهپادهای نزاجا در جنوب شرق کشور تا رونمایی از دو محصول جدید نیروی زمینی ارتش+تصاویر
بالگردهای هوانیروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران مواضع دشمن  فرضی را در منطقه عمومی رزمایش بمباران کردند. همچنین بالگردهای هوانیروز از راکت‌های هوا به سطح نیز برای از بین بردن دشمن فرضی استفاده کردند. بیشتر بخوانید
از پرواز پهپادهای نزاجا در جنوب شرق کشور تا رونمایی از دو محصول جدید نیروی زمینی ارتش+تصاویر

توپخانه‌های نیروی زمینی ارتش در روز سوم رزمایش محمد رسول‌الله مواضع دشمن فرضی را به شدت هدف قرار دادند.همچنین تانک‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حرکت به سمت مواضع دشمن فرضی اهداف آنها را با آتش سنگین توپ‌ها هدف قرار دادند.بیشتر بخوانید

از پرواز پهپادهای نزاجا در جنوب شرق کشور تا رونمایی از دو محصول جدید نیروی زمینی ارتش+تصاویر

با اعلام فرمان امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش رزمایش محمد رسول الله 4 پایان یافت.بیشتر بخوانید
از پرواز پهپادهای نزاجا در جنوب شرق کشور تا رونمایی از دو محصول جدید نیروی زمینی ارتش+تصاویر

spaceplay / pause

 

qunload | stop

 

ffullscreen

shift + slower / faster

volume

 

mmute

seek

 

 . seek to previous

12… 6 seek to 10%, 20% … 60%


لینک دانلود

درمان فوری و معجزه آسای سینوزیت

استفاده از نسخه های طب سنتی به صورت بخور، درمان استنشاقی و خوراکی در رفع عفونت های سینوسی فصل پاییز و زمستان تاثیر چشمگیری دارد.
درمان فوری سینوزیت
یونس حیدری پژوهشگر طب سنتی در گفتگو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: سینوزیت بیشتر در افرادی اتفاق می افتد که در مجاورت هوای سرد و گرم قرار دارند که توصیه می شود این افراد به کمک کلاه یا پارچه پشمی پیشانی خود را محافظت کنند، همچنین استفاده از آب یخ، نوشابه های گاز دار، مصرف غذاهای با طبع سرد مانند سرکه، ترشی، دوغ و ماست، استفاده از عطرهای محرک و تند و مواد شوینده شیمیایی مانند جرم گیرها موجب تشدید، تحریک و عفونت سینوس ها می شود.

این پژوهشگر طب سنتی افزود: افراد باید در هنگام استحمام از آب خیلی گرم استفاده نکنند زیرا قرار گرفتن در هوای سرد پس از استحمام موجب عفونت سینوس ها می شود، همچنین پس از حمام باید موها را به طور کامل خشک کنند.

وی تصریح کرد: استنشاق ترکیب گیاهی به نام انفیه که ترکیب 5 گیاه دارویی عطسه آور است که به اندازه یک نخود قبل از خواب موجب ایجاد عطسه های شدید و خروج رطوبت و ترشحات سینوس ها می شود که این عمل موجب درمان قطعی سینوزیت در مدت 45  روز می شود، مگر اینکه  فرد مبتلا به سینوزیت حاد و مزمن  باشد.

حیدری اشاره کرد: استفاده از روغن های عطسه آور مانند روغن سیاه دانه یک قطره در هر حفره بینی شب قبل از خواب موجب رفع عفونت سینوس می شود. 

این پژوهشگر طب سنتی تاکید کرد: مصرف ترکیب برگ آویشن شیرازی، نعنای قمی، پونه کوهی و پولک از هر کدام یک واحد و دو واحد مرزنجوش  به مدت 10 دقیقه به همراه عسل موجب درمان سینوزیت، سرماخوردگی و عفونت ریه می شود.   

وی گفت: استفاده از ترکیب اسطوخودوس هندی، مرزنجوش، چای کوهی، بابونه شیرازی و گل گاوزبان یک ترکیب ضد سنوزیت و آرامبخش است که مصرف آن قبل از خواب توصیه می شود. 
همچنین دم نوش چای کوهی و گل محمدی، انجدان رومی به همراه چند عدد عناب بسیار مفید است.

حیدری اظهار داشت: استفاده از یک قاشق چای خوری سیاه دانه به همراه نصف استکان عسل طبیعی صبح  و سه قاشق غذاخوری شب به درمان عفونت سینوس ها کمک می کند.

این پژوهشگر طب سنتی اضافه کرد: مصرف بخور برگ اکالیپتوس دارای اثر درمانی ضد سنوزیت و تصفیه کنندگی هوا است و در فصل پاییز که بیماری های عفونی شایع تر است توصیه می شود. همچنین مصرف بخور گل بابونه شیرازی بسیار موثر است. 

 وی گفت: استفاده از بخور اسفند یا خوردن 20 عدد دانه اسفند به همراه عسل و همچنین دود کردن آن سبب افزایش گردش خون و ضد عفونی شدن معده می شود، همچنین بخور و دود کردن عنبرنسا برای رفع عفونت ها خصوصا عفونت سینوسی و تصفیه محیط منزل توصیه می شود.

حیدری اظهار داشت: شستشو بینی به کمک آب به همراه نمک دریا به صورت استنشاق آن موجب بهبود سینوزیت می شود.

این پژوهشگر طب سنتی یادآور شد: مصرف عرق اصل و ناب گیاه  پرسیاوشان یا دمنوش آن به همراه مرزنجوش، آویشن و عناب برای درمان سینوزیت و عفونت های سینوسی تاثیر چشمگیری دارد.

«حلب»، از پیشروی‎های مقاومت تا آزادسازی


سرانجام بزرگترین شهر سوریه از چنگال تروریست‌های تکفیری آزاد شد.
به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سرانجام «حلب» که بزرگترین شهر سوریه به‌شمار می‌رود و از جایگاه استراتژیکی ویژه‌ای برخوردار است، پس از نبردهای سنگین نیروهای مقاومت و ارتش سوریه با تروریست‌ها، از چنگال نظامیان تکفیری‌ آزاد شد. 

عملیات آزادسازی محله‌های شرقی حلب از روز یکشنبه(20 نوامبر 2016) آغاز شد. ساعات پایانی روز گذشته بود که خبرگزاری‌های مختلف، از تسلط کامل نیروهای ارتش و مقاومت سوریه بر محله‎های مسکونی و محور جنوبی حلب خبر دادند. 

بارقه‎های طلوع پیروزی در «حلب»

خبرگزاری «سانا» در گزارش دیروز خود نوشت: اخبار رسیده از منابع نظامی حاکی از آن است که عصر امروز امنیت در بخش‌های زیادی از نقاط مسکونی و مناطق جنوب شرقی شهر حلب برقرار شده است. 

شبکه المنار لبنان نیز عصر دیروز بود که از پیشروی‌های گسترده ارتش و نیروهای مقاومت سوری در محور جنوب شرق حلب خبر داد و تصریح کرد که این نیروها بر محله‎های «الصالحین» و «باب المقام» تسلط یافتند. 
دسترسی به نقاط یاد شده هم با تسلط نیروهای سوری بر محله «کرم الدعدع» و شکسته شدن موانع دفاعی تروریست‌های مسلح حاصل شد. 

شبکه اعلام الحربی هم در گزارش میدانی خود از صحنه حلب نوشت: محاصره پایانی تروریست‌های تکفیری با پیشروی‌های ارتش سوریه در مناطق (الکلاسه، بستان القصر، المشهد، السکری و تل الزازیر) و تسلط بر پناهگاه‌های مهم جبهه النصره در بخش جنوبی منطقه «شیخ السعید» کامل شد که این محاصره نقش عمده‌ای را در آزادسازی حلب ایفا کرد. 


*نماینده دیده‌بان حقوق بشر در سوریه: نبرد حلب تمام شد 


بارقه‎های طلوع پیروزی در «حلب»

شبکه العالم در خبری به اعلام آزادی حلب و اتمام جنگ در این شهر به‌نقل از «رامی عبدالرحمن» مدیر دیده بان حقوق بشر سوریه اشاره کرد. 

عبدالرحمن در مصاحبه با خبرگزاری فرانس پرس گفت: مخالفان مسلح عصر دوشنبه به شکل کامل از شش محله بستان القصر، الکلاسه، کرم الدعدع، الفردوس، الجلوم و جسر الحج عقب نشینی کرده‌اند. 

 وی با اشاره به "فروپاشی کامل" صفوف مخالفان مسلح گفت: نبرد حلب به پایان رسید. 


 *دروغ پراکنی رسانه‌های سعودی در آستانه آزادی حلب 


بارقه‎های طلوع پیروزی در «حلب»

العالم نوشت: شبکه‌های سعودی العربیه و الجزیره طی روزهای گذشته و هم‌زمان با پیروزی ارتش سوریه در آزادسازی حلب، با انتشار اخبار جعلی مدعی شدند که ارتش سوریه پس از تسلط بر حلب، ده‌ها نفر از جمله بیماران بیمارستان الکلاسه در این شهر و چندین زن و کودک سوری را اعدام کردند و نظامیان ایرانی و روسی هم در این اعدام‌ها دست داشته‌اند. 

منابع سوری نیز ضمن رد این اتهامات، تاکید کردند که چنین اتهاماتی دروغ محض است و با هدف کم اهمیت جلوه دادن تسلط ارتش سوریه بر حلب مطرح می شود. 


* اعتراف رسانه‌های صهیونیستی به پیروزی «اسد» 


بارقه‎های طلوع پیروزی در «حلب»

اما رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اعتراف به پیروزی ارتش سوریه در حلب اعلام کردند که بازپس‌گیری حلب یک پیروزی بزرگ در سرنوشت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه به‌شمار می‌رود. 

این رسانه‌ها در مقایسه‌ای جالب اذعان کردند: مخالفان مسلح حلب را به مدت 4 سال حفظ کردند، اما ارتش سوریه و هم‌پیمانانش ظرف مدت یک ماه آنان را شکست داده و این شهر را پس گرفتند. 


*تحولات حلب پس از آزادسازی 


بارقه‎های طلوع پیروزی در «حلب»

المنارلبنان اعلام کرد؛ طی 24 ساعت گذشته، 375 تن از تروریست‌های مسلح با زمین کذاشتن سلاح‌های خود به سمت غرب حلب نقل مکان کردند. 
هم چنین عملیات مین‌زدایی مساحتی در حدود 16/3 هکتار از اراضی شرق حلب در دست اجراست. 

بارقه‎های طلوع پیروزی در «حلب»

تلوزیون سوریه با اعلام رسمی آزادی حلب، از تسلط کامل ارتش بر این شهر خبر داد. شهروندان حلب نیز ضمن حضور در خیابان‌های این شهر، با شلیک تیرهای هوایی پیروزی خود را در این نبرد جشن گرفتند. 
 

بارقه‎های طلوع پیروزی در «حلب»


آزادسازی حلب به‌عنوان بزرگترین شهر سوریه، زنگ خطری جدی را برای تروریست‌های تکفیری و حامیان غربی- عربی آنان به‌صدا درآورده است. 

پیش‌روی‌های میدانی اخیر ارتش سوریه در مناطق مختلف، سمت و سوی تحولات میدانی آینده را به‌نفع محور مقاومت نشان می‌دهد؛ آن‌گونه که به‎نقل از اعلام الحربی سوریه یکی از مسئولان نظامی جنبش نجباء ضمن نوید پیروز‌های آینده در این کشور گفت: امروز شهر حلب با خروج معارضان مسلح جیره‌خوار، از گروه‌های تکفیری خالی شده است؛ و ای مردمان ما در «الفوعه» و «کفریا»، صبر پیشه کنید که به‌زودی شما را ملاقات خواهیم کرد

پشت صحنه اولین فیلم سینمایی مهران مدیری

مهران مدیری پس از ۲۵ سال فعالیت تلویزیونی و بازی در چند فیلم سینمایی، ساخت نخستین فیلم سینمایی‌اش «ساعت پنج عصر» را در مقام کارگردان آغاز کرد.
پشت صحنه اولین فیلم سینمایی مهران مدیری + فیلمبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛مهران مدیری پس از ۲۵ سال فعالیت تلویزیونی و بازی در چند فیلم سینمایی ساخت نخستین فیلم سینمایی‌اش «ساعت پنج عصر» را در مقام کارگردان آغاز کرد.

گفتنی است؛ فیلمبرداری فیلم «ساعت 5 عصر» به کارگردانى مهران مدیرى، در نیاوران آغاز شده و در حال حاضر  محمود کلاری فیلمبرداری لوکیشن بیمارستان را انجام می‌دهد. 
 
از عوامل دیگر این پروژه می‌توان از علیرضا شمس  به عنوان دستیار اول و برنامه ریز ،محمود خرسند به عنوان مدیر صدابردارى، میشا جودت به عنوان طراح گریم، امیر حسین حداد به عنوان طراح صحنه و لباس  و سید حسین هادیانفر به عنوان جانشین تهیه کننده و مدیر تولید نام برد. 
 
بازیگرانى که حضورشان در این فیلم قطعى شده است؛ عبارتند از: سیامک انصارى، آزاده صمدى، مهران مدیرى و ده ها بازیگر دیگر که مراحل تست گریم را می‌گذرانند.  مدیرى تلاش می‌کند این فیلم را به جشنواره فجر برساند

فدرر با ارزش ترین ورزشکار جهان شد

بر اساس اعلام مجله معتبر فوربس ،تنیسور مطرح سوئیسی در صدر باارزش ترین ورزشکاران جهان قرار دارد.
مجله معتبر فوربس در آخرین شماره سال 2016 اقدام به معرفی با ارزش ترین ورزشکاران جهان کرده است که بر این اساس  راجر فدرر در جایگاه نخست قرار دارد. 
پس از فدرر ،لبرون جیمز ستاره بسکتبال کلیولند کاوالیرز و فیل میکلسون گلف باز امریکایی در رتبه دوم و سوم جای گرفته اند.
بنابراین گزارش در بین 10 نفر اول فقط نام دو فوتبالیست به چشم می ورد، کریستیانو رونالدو پرتغالی به عنوان باارزش‌ترین فوتبالیست در رده ششم قرار گرفته است.این در حالی است که لیونل مسی آرژانتینی در این جدول در رتبه هشتم جای دارد.