پشت صحنه اولین فیلم سینمایی مهران مدیری

مهران مدیری پس از ۲۵ سال فعالیت تلویزیونی و بازی در چند فیلم سینمایی، ساخت نخستین فیلم سینمایی‌اش «ساعت پنج عصر» را در مقام کارگردان آغاز کرد.
پشت صحنه اولین فیلم سینمایی مهران مدیری + فیلمبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛مهران مدیری پس از ۲۵ سال فعالیت تلویزیونی و بازی در چند فیلم سینمایی ساخت نخستین فیلم سینمایی‌اش «ساعت پنج عصر» را در مقام کارگردان آغاز کرد.

گفتنی است؛ فیلمبرداری فیلم «ساعت 5 عصر» به کارگردانى مهران مدیرى، در نیاوران آغاز شده و در حال حاضر  محمود کلاری فیلمبرداری لوکیشن بیمارستان را انجام می‌دهد. 
 
از عوامل دیگر این پروژه می‌توان از علیرضا شمس  به عنوان دستیار اول و برنامه ریز ،محمود خرسند به عنوان مدیر صدابردارى، میشا جودت به عنوان طراح گریم، امیر حسین حداد به عنوان طراح صحنه و لباس  و سید حسین هادیانفر به عنوان جانشین تهیه کننده و مدیر تولید نام برد. 
 
بازیگرانى که حضورشان در این فیلم قطعى شده است؛ عبارتند از: سیامک انصارى، آزاده صمدى، مهران مدیرى و ده ها بازیگر دیگر که مراحل تست گریم را می‌گذرانند.  مدیرى تلاش می‌کند این فیلم را به جشنواره فجر برساند
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.