صویری کمتر دیده شده از رهبر انقلاب در کنار پدر

سیاست > رهبری - کانال تلگرامی KHAMENEI.IR تصویری کمتر دیده شده از حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای در کنار پدرشان منتشر کرد.

رهبرانقلاب: عشق جوان‌ها به اعتکاف حیرت‌‌انگیز است.

 دانشجوها و جوان‌های ما، از مدّتی پیش صف کشیده‌‌اند، نوبت می‌گیرند... این یکی از برکات الهی است. 

یگان پهپادی نزاجا توسعه می‌یابد/ در رزمایش‌ها از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های بومی شده بهره خواهیم برد

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در نشست خبری که صبح امروز و در آستانه 29 فروردین «روز ارتش» برگزار شد، اظهار داشت: سال ٩٦ همانطور که مقام معظم رهبری نیز در دیدار فرماندهان بیان کردند و طبق براوردهای اطلاعاتی، سالی سرشار از امنیت و ارامش و مقطع گشایش افق های جدید برای نزاجا خواهد بود.
یگان پهپادی نزاجا  امسال نیز توسعه می‌یابد/ در رزمایش‌ها از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های نو و بومی شده بهره خواهیم برد
امیر حیدری افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سال ٩٦ چهار خط تولید قطعات مورد نیاز انواع تجهیزات عمده و راهبردی را راه اندازی می‌کنیم که این یک حرکت بی‌سابقه، انقلابی و جهادی است و در ابعاد مختلف پاسخگوی نیازمندی های تسلیحاتی و تجهیزاتی خواهد شد.
کارخانه تانک سازی مسجد سلیمان،خط تولید در کارخانجات نصر و فتح برای تجهیزات تانک ها و نفربرها در مرکز کشور، خط تولید منحصربفرد قطعات بالگردی در صنایع یاعلی اصفهان، مرکز تولید قطعات خودرویی در اصفهان، دو خط تولید در تهران در خصوص قطعات تریلی با کمک بخش خصوصی از جمله موارد دیگری بود که فرمانده نیروی زمینی ارتش به آنها اشاره کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، یکی از ابزارهای تقویت بازدارندگی و اقتدار کشور را در اختیار داشتن یگان‌های چابک و خبره و با تجهیزات مناسب عنوان کرد و گفت: در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته است.
امیر حیدری با بیان اینکه برنامه بازطراحی ساختار نزاجا با ٥ مولفه تنظیم شده و به استحضار و تایید رهبری رسیده است، تصریح کرد: ٢٦ دی ماه سال گذشته خدمت رهبری رسیدم و در خصوص این برنامه، تدابیر ایشان را دریافت کردیم.

داستان کوتاه


عارفی معروف به نانوایی رفت و چون لباس درستی نپوشیده بود نانوا به او نان نداد و عابد رفت

مردی که آنجا بود عابد را شناخت ، به نانوا گفت این مرد را می شناسی

گفت: نه
مرد گفت : فلان عابدبود

نانوا گفت : من از مریدان اویم ، دوید دنبالش و گفت می خواهم شاگرد شما باشم ، عابد قبول نکرد

نانوا گفت اگر قبول کنی من امشب تمام آبادی را طعام می دهم ، عابد قبول کرد

وقتی همه شام خوردند ، نانوا گفت : استاد دوزخ یعنی چه

عابد پاسخ داد
دوزخ یعنی اینکه تو برای رضای خدا یک نان به بندۀ خدا ندادی ولی برای رضایت دل بندۀ خدا یک آبادی را نان دادی

هدف اصلی نیروهای مسلح حفظ امنیت پایدار است

 امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)در جمع کارکنان این قرارگاه ضمن تبریک به مناسبت سال جدید، گفت: هدف اصلی نیروهای مسلح حفظ امنیت پایدار در کشور است و نیروهای مسلح هر سال با افزایش توان نظامی خود سطح بازدارندگی را ارتقاء می‌دهند.حفظ امنیت پایدار در کشور، هدف اصلی نیروهای مسلح/ به دنبال افزایش توان پدافندی در سال جدید هستیم

وی اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، امنیت یکی از شاخص‌های اصلی کشور است و قرارگاه پدافند هوایی به عنوان خط مقدم دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال جدید مانند سنوات گذشته فعالیت و تلاش خود را برای افزایش توان رزم بازدارندگی به کار خواهد بست.