حماسه ۹ دی پیوند ملت با ولایت را استحکام بخشید/ هدف دشمنان تاختن به ریشه‌های انقلاب و نظام است

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: ملت ایران ولایت فقیه را مقدس می‌دانند و در ۹ دی پیوند محکم و مستحکم با ولایت بستند.

به گزارش شریان نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی در اقلید که به همت بسیج دانشجویی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: دشمنان در فتنه به‌دنبال نابودی ثبات امنیت و اقتدار ایران اسلامی بودند و 8 ماه از هر ابزاری در این زمینه از جمله رسانه‌های مدرن به‌کارگیری کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فتنه 88 به‌دنبال روزنه و اختلاف به وجود آمده در انتخابات بود که اصل انقلاب و دستاوردهای آن رابه چالش بکشاند که خوشبختانه موفق نشدند تصریح کرد: فتنه 88 با درایت، صبر و حوصله مقام معظم رهبری خاتمه یافت و مردم در9 دی پایبندی به آرمان‌های انقلاب و ولایت‌مداری خود را ثابت کردند.

سردار شریف با بیان اینکه محصول تفکر اسلامی امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری سقوط صدام و بیداری اسلامی بود گفت: ملت ما باور نمی‌کنند که فتنه 88 دعوای انتخاباتی بوده بلکه می‌دانندکه هدف تاختن به ریشه‌های انقلاب و نظام بوده است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه ملت ایران ولایت فقیه رامقدس می‌دانند و در 9 دی پیوند محکم ومستحکم باولایت بستند خاطرنشان کرد: آمریکا دشمن شماره یک مسلمانان جهان و ایران است و باید در این زمینه بصیر و هوشیار بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.