سربازی، مصداق معامله با خداست و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد

امیر دریادار جعفری تهرانی در نهمین همایش حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سربازی، مصداق معامله با خداست لذا بسیار مهم و دارای اهمیت می باشد.

 

امیر دریادار جعفری تهرانی در نهمین همایش حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سربازی، مصداق معامله با خداست لذا بسیار مهم و دارای اهمیت می باشد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار پیمان جعفری تهرانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی که نیروی متبوعش میزبانی نهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشت در این مراسم با اشاره به تعداد کارکنان وظیفه ارتش گفت: توجه به این قشر مهم از ارتش و نیروهای مسلح باعث ارتقای توانمندی های نیروهای مسلح می شود.
دریادار تهرانی در ادامه به تعامل کارکنان پایور و وظیفه اشاره کرد و افزود: کارکنان پایور باید نسبت به ایجاد محیطی امن و پاک و نیز القای شخصیت و ارزش برای سربازان اقدام کنند و رفتارشان با کارکنان وظیفه بر مبنای احترام متقابل باشد.
وی همچنین استفاده مناسب از کارکنان وظیفه و تقویت باور دینی آنها را از دیگر وظایف کارکنان پایور دانست و گفت: نظارت بر آنچه که بر عهده کارکنان وظیفه است نیز از امور بسیار مهمی می باشد که کارکنان پایور باید نسبت به آن اهتمام لازم را داشته باشند.
معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی در ادامه به انتظارات از کارکنان وظیفه نیز اشاره کرد و گفت: سربازان باید قدر دوره سربازی را بدانند چرا که این دوران مانند یک دوره کارآموزی باعث می شود یک جوان توانمندی های خود را به اجرا بگذارد.
وی در پایان به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) درباره سربازی اشاره کرد و افزود: ایجاد خوشبینی در سربازان نسبت به ارتش و نظام و امیدوار کردن آنها به آینده و نیز ایجاد تدین و انقلابی گری در سربازان؛ از جمله مواردیست که بسیار مهم می باشد.   
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.