مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، ضامن امنیت و سعادت

SNN

SNN
۱۳۹۶/۲/۲۷ ۱۹:۲۹ |
کد خبر: ۶۰۷۱۶۰

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان:

radio button مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، ضامن امنیت و سعادت

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در پیامی مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را ضامن امنیت و سعادت اعلام کرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در آستانه دوازدهمی انتخابات ریاست جمهوری اسلامی گفت:انتخابات در حکومت و نظامی که برخاسته از اراده آحاد یک ملت است و نیز در تعیین جایگاه و مسیر حرکت آن نقش موثری دارد.


وی گفت: اقتدار و استحکام یک کشور و یاس دشمنان در تعرض به آن، متکی بر مشارکت عموم مردم در انتخابات می باشد.


علامتی خاطرنشان کرد: از این رو همواره رهبر عالیقدر نظام اسلامی بر این حضور تاکید داشته و می فرمایند: "همه باید در انتخابات شرکت کنند، این یک وظیفه ملی است".لذا نخستین وظیفه ملی فارغ از توجه به گرایشات سیاسی و سلایق کاندیداها، همت عمومی و عزم ملی برای مشارکت حداکثری در انتخابات و خلق حماسه ای دیدنی و ماندگار در تاریخ کشور است. این ضامن پیروزی یک ملت در همه عرصه ها بوده و دست و نگاه طمع آلود دشمنان را از کشور کوتاه می کند.


دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: دومین وظیفه تک تک حائزین شرایط حضور در انتخابات، دقت در پیشینه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کاندیداها و مواضع ایشان برای انتخاب فرد اصلح است که سکان اجرایی کشور را در دست خواهد گرفت، و این نکته ای بسیار حیاتی و قابل تأمل است که نخبگان و خواص وظیفه ای سنگینی برای افزایش شناخت عمومی و دانش مردم دارند.


وی گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بعنوان پرچمدار جنبش دانش آموزی ایران اسلامی از کاندیداهای محترم که همه چیز خود را برای خلق حماسه ای دیگر به میدان آوردند، قدردانی می کند.


دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: فارغ از گرایشات سیاسی هر کدام از نامزدها و مواضع و دیدگاهی شان، اصل این حضور در رقابت ستودنی است.اما از سویی دیگر از همه مردم ایران، درخواست و دعوت می نماید که در این برهه حساس، با دقت و وسواس درباره کاندیداها، نام اصلح را بر برگه های رأی بنویسند.


هر رای شما برگ سبزی است برای درخت تنومند نظام اسلامی ....


به امید سربلندی، عزت و منزلت ایران اسلامی در عالم..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.