حمایت بیش از ۲۰۰۰ نفر از اعضای جامعه پزشکی کشور از رئیسی

SNN

SNN
۱۳۹۶/۲/۲۷ ۱۷:۵۰ |
کد خبر: ۶۰۷۱۲۳

با صدور بیانیه ای اعلام شد

radio button حمایت بیش از ۲۰۰۰ نفر از اعضای جامعه پزشکی کشور از رئیسی

بیش از ۲۰۰۰ نفر از اعضای جامعه پزشکی کشور با صدور بیانیه ای ضمن اعلام حمایت از حجت الاسلام رئیسی تاکید کردند: دولتی زمام امور را در دست گیرد که درجهت عدالت در جامعه جانفشانی نمایند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیش از ۲۰۰۰ نفر از اعضای جامعه پزشکی کشور با صدور بیانیه ای ضمن اعلام حمایت از حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند: دولتی زمام امور را در دست گیرد که اعضای آن منافع ملی را بر منافع شخصی، فامیلی، جناحی، باندی و حزبی خود ترجیح داده و درجهت عدالت و فرصت های برابر در جامعه جانفشانی نمایند.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

در راستای وظیفه همگانی آحاد ملت در عمل به شرکت در انتخابات جاری و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و به دنبال حمایت از کاندیدای اصلح جناب حجت الاسلام دکتر رئیسی و با توجه به اعلام و استقبال بی نظیر تعداد زیادی از همکاران محترم ما جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، جامعه پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، مامائی، علوم آزمایشگاهی، علوم پایه و ... ضمن دعوت از یکایک هم وطنان شریف جهت شرکت در انتخابات و جلوگیری از افتادن انقلاب به دست نااهلان در راستای فرامین امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی با پاسداشت خون شهیدان و جانبازان و در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی پیمان می بندیم که از تلاش جهت استقرار عدالت در جامعه از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

 

ملت شریف ایران:

 

با گذشت دو هفته از آغاز مناظرات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و اعلام دیدگاه­ها و اهداف هر یک از ایشان، اختلاف بین روشها و منش های نامزدهای محترم بیش از پیش آشکار شده و مردم عزیز اکنون می توانند خدمتگزار واقعی خود را که مهمترین هدفش مقابله با فساد و  تبعیض و بهبود وضعیت نابسامان معیشتی مردم و اخلاق مداری است را بخوبی بشناسند.

 

اخلاق مداری، صداقت، عدالت محوری و تکیه بر توان داخلی کشور بدون هیچ بیم و هراسی از دشمن که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است میسر نخواهد شد مگر آنکه دولتی زمام امور را در دست گیرد که اعضای آن منافع ملی را بر منافع شخصی، فامیلی، جناحی، باندی و حزبی خود ترجیح داده و درجهت عدالت و فرصت های برابر در جامعه جانفشانی نمایند.

 

ما دولتی می خواهیم که:

 

خدمت به محرومان و مستضعفان جامعه را برای خود مغتنم شمرده و برای کاهش شکاف طبقاتی و ایجاد عدالت اجتماعی خصوصاً در حوزه سلامت و رفاه اجتماعی از هر فرصتی استفاده نماید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.