نگران ۹۵ درصد صندوق‌هایی هستیم که در آنها ناظرهای ما حضور ندارند

مهدی چمران دست خط

رئیس لیست خدمت در آستانه برپایی انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تنها لیست مورد تایید، لیست خدمت است، گفت: نگران ۹۵ درصد صندوق‌هایی هستیم که در آنها ناظرهای ما حضور ندارند.

مهدی چمران در گفت‌وگوبا خبرنگار شهری خبرگزاری تسنیم با تاکید بر ضرورت رای شهروندان به لیست واحد خدمت اظهار داشت: در صورت حضور لیست واحد در شورای شهر پنجم ما قادر خواهیم بود که با همفکری و هماهنگی بیشتری فعالیت‌ها را انجام دهیم و با چالش‌هایی که مقابل فعالیت موثر و سازنده را می‌گیرد مواجه نباشیم. البته نقد و آرای متفاوت در یک جمع کار خوبی است و بیان مشکلات و تخلفات در یک جمع می‌تواند موثر و کارساز باشد اما انتقاد ضرورتا نیازمند چالش و درگیری که موجب کندی و بطالت می‌شود نیست.

چمران ضمن استقبال از فضای انتقاد و تضارب آرا در شورای شهر گفت: اگر چه فضای انتقادی می‌تواند در اجرای بهتر امور تاثیرگذار باشد اما برخورد سیاسی غالب در شورای شهر می‌تواند شورای تهران را به سمت و سوی شورای نخست ببرد که سیاسی‌کاری‌ها موجب انحلال نخستین شورای شهر تهران شد و نتیجه لازم به دست نیامد.

برای مطامع سیاسی کار نکنیم

رئیس لیست خدمت تصریح کرد: همه باید برای کار و بهبود تلاش کنند و نه برای مطامع سیاسی و حزبی.

وی درخصوص اولویت‌های لازم برای پیگیری در شورای پنجم نیز گفت: رسیدن به مدیریت واحد و یا یکپارچه بسیار ضروری است و منظور از این مدیریت واحد هم این نیست که همه اداره‌ها و سازمان‌های شهر را ما اداره کنیم. همچنین نیازمند دستیابی به درآمدهای پایدار شهر هستیم تا مانند دهه هفتاد شهرفروشی باب نشود، چرا که در آن موقع می‌گفتند که شهرداری نیازمند پول است و از شهرسازی باید پول درآورد. ما حتما باید درآمدهای پایدار شهر را تقویت کنیم. البته متاسفانه همین امسال به جای آنکه درآمد پایدار تهران افزوده شود، براساس برنامه ششم توسعه، از درآمدهای پایدار شهر تهران حدود دوهزار میلیارد تومان کاسته شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.