دولتی ‌می‌خواهیم که رئیس دولت برای برادرش حق ویژه قائل نشود/ دولت به جای پاسخگویی به عملکردش فرافکنی می‌کند

کامران باقری لنکرانی

وزیر بهداشت دولت نهم گفت: ‌دولتی را می‌خواهیم که رئیس دولت برای برادر خود حق ویژه قائل نشود و امیدواریم شاهد روزی باشیم که کسی اجازه ندهد از امکانات دولتی برای مقاصد دیگر استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، تجمع بزرگ حامیان حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز با حضور کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم در یاسوج برگزار شد.

کامران باقری لنکرانی در جمع مردم یاسوج با بیان اینکه انقلاب اسلامی در این مقطع حساس نیاز دارد یک دولت پاک‌دست، کارآمد و با برنامه سر‌کار بیاید، اظهار داشت: در سه سال گذشته روند مدیریت اجرایی کشور صحیح نبوده و ما شاهد سه برابر شدن بودجه کشور بودیم.

وی افزود: بودجه کشور از 94 هزار میلیارد تومان در سال 92 در طی این مدت به 300 هزار میلیارد تومان افزایش یافت اما ما شاهد سه برابر شدن حقوق‌ها نبودیم، سؤال این است که چرا کشور اینقدر گران اداره می‌شود.

وزیر بهداشت دولت نهم به طرح تحول سلامت اشاره داشت و بیان کرد: در شروع دهه 90 هزینه‌های سلامت 16 هزار میلیارد تومان بود که در پایان سال 95 به 58 هزار میلیارد تومان رسید در حالی که بدهی‌ بیمارستان‌ها به 10 هزار میلیارد تومان افزایش یافته سؤال این است که این تحول کجا رفته است.

لنکرانی با بیان اینکه ما دولتی را می‌خواهیم که رئیس دولت برای برادر خود حق ویژه قائل نشود و امیدواریم شاهد روزی باشیم که کسی اجازه ندهد از امکانات دولتی برای مقاصد دیگر استفاده شود، ابراز کرد: بسیاری از ذخایر کشور به دلیل مدیریت غلط در حال به فنا رفتن است مدیریتی که منافع شخصی در آن حرف اول را می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه دولت در انتخابات نمره خوبی نگرفت، در شهر یاسوج و برخی دیگر از شهرهای کشور شاهد استفاده از امکانات دولتی بودیم تا حدی که پرونده قضایی هم تشکیل شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.